2012年10月18日木曜日

In Vegas 4th day,,Shopping and Cirque dr soreil ”LOVE”


in Vegas 4th day,,,
we going to shopping and viewing the "LOVE"Cirque de soreil
 
4日目。
お昼はショッピングへ♪
ランチはハーレイダビッドソンカフェへ行きました。
アメリカンなご飯。やっぱり一回はおのぼりさんしないとね:)
みんなでブラブラ楽しかった-☆


Herley Davidson cafe!!
wow!!
so American food!! and my beautiful friends:)

shopping souvenirs.
lol






midnight
"LOVE"Cireque de soreil
It was so happy show.
I love that and we friend Mai chan was awesome and beautiful.
夜はシルクドソレイユの”LOVE”を見に行ってきました。
まいさんすごく美しくて素敵でした。
とってもハッピーなショウでビートルズファンはもちろん、
私のようなファンタジー好きにはたまらない作品です。w
心踊るSHOWでした。


Thank you so much Mai chan and lance san.

マイちゃんランスさんありがとうございました。
すごく貴重な体験になりました。



0 件のコメント:

コメントを投稿